fredag 25 januari 2013

Mumin


En kollega har slutat på jobbet. Eftersom att hon hade inrett sitt kontor i främst rosa och med mycket mumin-bilder så blev temat på kortet givet :-)


Jag använde mina nya dies från quickutz, som egentligen är till att göra minialbum, men jag tyckte att det kunde bli en fin annorlunda kortvikning. Bladen knyts ihop med i en rosa rosett. Jag har stansat ut ett hål i första sidan där lilla mumin tittar ut. Namnet är utstansat i ett alphabet av Heidi swap. Lite bling måste det ocå finnas och det fixade jag med stickles.


Bilden på Mumin är färglagd med distress markers och distress ink pads.


sista sidan där jag skrivit en liten hälsning.


baksidan med min personliga stämpel.

1 kommentar:

  1. Men ååå så sött det blev och så gulligt med mumin i lilla hålet :D

    SvaraRadera